selamat datang pacik macik sekalian ke blog saya yang ta seberape niy :)) ini kisah saya nuratiqa:))

♥ plzzz take this note ya sayang ♥

dear readers..
u are free to take anything here..
i really dont mind if u wanna share or copy my entries or my words..
and you can do it without seeking my approval..
and u can do it without crediting to me..
i really dont mind because all ideas i got..its belong to Allah not mine..

bismillah

bismillah ya allah ya tuhanku sesungguhnya aku memohon kepadamu ilmu yang beermanfaat amalan yang di terima dan rezeki yang baik ya allah ya tuhanku terang kan lah hati ku ya allah , dan terang kan lah hati orang2 yang aku sayangi , bagi lah hamba mu ini kejayaan ya allah kerana ingin menduduki SPM pada tahun ini . hanya kepada mu aku meminta dan aku berserah .AMIN :')

belajar untuk bangkit dari sebuah perpisahan..GET OVER BABY!

merasai satu fasa perpisahan /clash/putus dengan orang yang kita sayang adalah satu fasa yang paling menyeksa hati.time tu muke kite kalau duk kat tepi tong sampah..tong sampah lagi nampak happy dai kite..fakta. .apatah lagi kalau kita ditinggalkan ..or putus kerana orang ketiga..etc..pendek kata..hubungan terputus dalam keadaan yang tidak berstyle!


remember this..
cry a river..build a bridge..and get over it!!

ye..kita hilang seseorang..tp jangan sampai kite hilang diri sendiri..
tak de sapa yang boleh bantu kite melainkan diri kite sendiri..

ingat bait lagu ni..???

First I was afraidI was petrified
Kept thinking I could never live without you by my side.. 

"But I spent so many nights

thinking how you did me wrong
I grew strongI learned how to carry on"


kbaiiiii .
I'm Sharing Just Now:)

No comments:

Post a Comment