selamat datang pacik macik sekalian ke blog saya yang ta seberape niy :)) ini kisah saya nuratiqa:))

♥ plzzz take this note ya sayang ♥

dear readers..
u are free to take anything here..
i really dont mind if u wanna share or copy my entries or my words..
and you can do it without seeking my approval..
and u can do it without crediting to me..
i really dont mind because all ideas i got..its belong to Allah not mine..

bismillah

bismillah ya allah ya tuhanku sesungguhnya aku memohon kepadamu ilmu yang beermanfaat amalan yang di terima dan rezeki yang baik ya allah ya tuhanku terang kan lah hati ku ya allah , dan terang kan lah hati orang2 yang aku sayangi , bagi lah hamba mu ini kejayaan ya allah kerana ingin menduduki SPM pada tahun ini . hanya kepada mu aku meminta dan aku berserah .AMIN :')

aku patut comolot kau ke tak?

warning awal awal.


menaip dengan emosi yang sangat tidak stabil. benci dowh nak dekat dekat PMS ni. semua bende nak emo urghhhh! mencik ai tauuu. 


yekk.


okay, okayy aku straight pada tajuk entri. kemain eh, baca tajuk comolot bagai terus nak skrol bawah laju laju baca pesen nak scan laju laju. pang nak? 


see, emosi lagi. silap ari bulan aku yang kena lempang karangg T___T


ni laa nak citer pasal umah aku ni. umah  aku akhir akhir ni mesra alam sungguh dengan kehadiran haiwan haiwan berdarah sejuk, panas, dan juga suam suam kuku (--") aku pun tak paham apetah yang best sangat umah ni. kalau sekor dua takpe ni berekor ekor, berdua dua sungguh ciskek mintak mati.




katak
ni makhluk Tuhan paling biadap. setiap sudut ceruk celah celahan ada kau. aku dah la benci kau. aku mintak maaf cakap la aku memang mencik gila babeng dengan kau dari dulu sampai sekarang lagi lagi sejak kau duduk dalam kasut sekolah aku. pastu sekarang ni kau selalu lepak dalam bilik air skodeng aku mandi. malu paham tak?


langkah penyelesaian:
tangkap dalam plastik/bekas. letak garam. shake it, shake, shake, shake it *sambil goyang goyang pungkok* campak ke luar sejauh 102836458936727207846 cm. 




cencorot
ni lagi sekor, pesen masuk umah orang tak reti nak bagi salam. dah la sensitif gila. nak sebut nama kau pun tak boleh. macam lah kau berkedudukan sangat. ada nama dalam surat beranak kau megat cencorot megat menti? tak pun raden cencorot raden mentibang? kejadahhh. pagi tadi bedmate aku bengkek jiwa raga sebab kau dah makan nota e commerce dia. dah la kelmarin kau pi makan tudung dalam almari dia. kau jangan makan adik kecik dengan adik kembar aku kang aku pangg kanggg. dah la takde duit nak beli baru.


weh, mentibang tu apa? aku main hembus je tadi teehehehe


langkah penyelesaian:
member aku letak racun tikus. tu yang dia marah sangat tu. tunjuk perasaan sesangat tu. biadap sungguh. tak bermoral. ingat main lari lari nyorok celah katil comel lettewww.




cicak
seng iki aku orak patik gerem bangeti. eh eh terkecek jowo pulak hehehe ampunnn hehehe cicak ni aku takde la ape sangat, stended ah dia main main dalam umah. cuma yang aku tak berapa berkenan tu sizing dia. mak aihh, gedabak. *urut dada*


langkah penyelesaian:
aku selalu kepit dia kat tingkap keh keh keh




kura kura
eh yang ni member aku bela laa hehehehe ada 2 ekor nama dia mimi dengan momo. selalu main tindih tindih tau ish tak sopan tau (--")


langkah penyelesaian:
nak mati? choyy mati aku kena tembak dengan m16 berdas das kang. tuan punya kura kura ni polis kau tau tak? paling keji pun dia langgar aku hidup hidup dengan lagenda hitam dia. gila gila.




okay berbalik pada tajuk *tiba tiba*
persoalan nya kat sini, patut ke tak aku comolot katak tu? kot kot berubah jadi hugh jackman,  tak rugi ye dak? 


gambar google lah apa lagi




keh keh keh
I'm Sharing Just Now:)

No comments:

Post a Comment