selamat datang pacik macik sekalian ke blog saya yang ta seberape niy :)) ini kisah saya nuratiqa:))

♥ plzzz take this note ya sayang ♥

dear readers..
u are free to take anything here..
i really dont mind if u wanna share or copy my entries or my words..
and you can do it without seeking my approval..
and u can do it without crediting to me..
i really dont mind because all ideas i got..its belong to Allah not mine..

bismillah

bismillah ya allah ya tuhanku sesungguhnya aku memohon kepadamu ilmu yang beermanfaat amalan yang di terima dan rezeki yang baik ya allah ya tuhanku terang kan lah hati ku ya allah , dan terang kan lah hati orang2 yang aku sayangi , bagi lah hamba mu ini kejayaan ya allah kerana ingin menduduki SPM pada tahun ini . hanya kepada mu aku meminta dan aku berserah .AMIN :')

errr errr . comel awok mama

kelmarin, semalam dengan hari ni kemain bergayut dengan mak. rindu yedok? rindu nak bergosip sebena teehee tu la mak den, asal bergayut je pungpang pungpang pasal kawen. ina anak jiran sebelah nak bertunang dah, langkah bendul 2 orang.  gosip mak lagi, anak sedara den pun konon nya nak kena risik, tiba hari tudiaa sarung cincin tunang teruihh. ni pun pesen percaya 2012 kiamat lettew. tak sabor ye dok? bosang betei dengar pasal kekawin ni lah. jeles paham tak? ce gegosip lain sikit mak , pasal ghosemah ke nampak sikit politik nye. tak gitu cik rosnani, mommy kecintaan? :')


yang syok nya gayut dengan mak ni lepas end call kalau dia rasa ada gosip tertinggal satgi ada la,


'incoming call from my dad'

*ringtone lagu marshanda-sejuta cinta


nampak tak pelan penjimatan yang mak den guna? guna kredit encik suami. bapak den celcom, mak den maxis. celcom bergayut dengan celcom jimat kate nyee. comel tau emak ni tau :') 


tiptop tak tiptop lah mak den kan? berkat menyurirumah sepenuh masa. aku syak mak kembang sekilo kalau baca, tapi rasa rasa macam tak sedap hati jugak ni. 


mak, mak tak reti online apetah lagi baca belog kan?


nak taknak aku layan kan jugak gosip emak. elak jadi derhaka, kang tak cium syurga. ekhem. 




ohtetibateringat,
#sigh abang aku dah pesan awal kalau aku nak langkah bendul tadehal tapi kena bagi dia rim sukan 4 bijik. puihh.

I'm Sharing Just Now:)

No comments:

Post a Comment