selamat datang pacik macik sekalian ke blog saya yang ta seberape niy :)) ini kisah saya nuratiqa:))

♥ plzzz take this note ya sayang ♥

dear readers..
u are free to take anything here..
i really dont mind if u wanna share or copy my entries or my words..
and you can do it without seeking my approval..
and u can do it without crediting to me..
i really dont mind because all ideas i got..its belong to Allah not mine..

bismillah

bismillah ya allah ya tuhanku sesungguhnya aku memohon kepadamu ilmu yang beermanfaat amalan yang di terima dan rezeki yang baik ya allah ya tuhanku terang kan lah hati ku ya allah , dan terang kan lah hati orang2 yang aku sayangi , bagi lah hamba mu ini kejayaan ya allah kerana ingin menduduki SPM pada tahun ini . hanya kepada mu aku meminta dan aku berserah .AMIN :')

kenduri kawin :D

okee okeeee . tadi best peri kenduri kawin dgn kak onie dan adex ain . :'D sebenar nya aku suka sangat tengok orang kawin , tak tahu kenapa mcm suwiittt ja ...  
 woi  korang2 tanak berlaki ke?? kalau kawin ajak aku . aku lama lagi . HAHAHAHA

hai si cantek dan si hengsem, assalamualaikum w.b.h


biadap betei aku lambat bagi salam dah la patbelastahun tak apdet belog pastu terus mukadimah nak hai hai jotos lelaju kang (--")


                          *okeee sila abai kan baju aku dgn ain neh , mmg sama . HAR HAR HAR  
           




                                      #tengok kami sooo suwiiittttt . HAHAHAHAH  


                           #kaka onie comeyyhhmeyhh . i lap you    oke baju kita tak sama . HAHA





*well biasa lah kalau perempuan dapat bergambar . HAHAHAH 


 bila dah kenyang maka pulanglah lah kau ke jalan yang benar


seronok jugak G kenduri kawin neh  ye dak? kawan kawan pun ramai je datang. jeles betei..ish acane ni nak kawin jugaakk. makkkk..

nak mati kau ika kawin awal ? HAHAHAHAH

SENGET SATU DAN DUA . OKE BYE sayang :)

I'm Sharing Just Now:)

No comments:

Post a Comment