selamat datang pacik macik sekalian ke blog saya yang ta seberape niy :)) ini kisah saya nuratiqa:))

♥ plzzz take this note ya sayang ♥

dear readers..
u are free to take anything here..
i really dont mind if u wanna share or copy my entries or my words..
and you can do it without seeking my approval..
and u can do it without crediting to me..
i really dont mind because all ideas i got..its belong to Allah not mine..

bismillah

bismillah ya allah ya tuhanku sesungguhnya aku memohon kepadamu ilmu yang beermanfaat amalan yang di terima dan rezeki yang baik ya allah ya tuhanku terang kan lah hati ku ya allah , dan terang kan lah hati orang2 yang aku sayangi , bagi lah hamba mu ini kejayaan ya allah kerana ingin menduduki SPM pada tahun ini . hanya kepada mu aku meminta dan aku berserah .AMIN :')

im not a person you want me to be


ni lah yang dikatakan jaga tepi kain sendiri dulu:P

so..im trying to make myself better and this time..im doing it for me..so stop bringing me down.
im not a person you want me to be!!

assalamualaikum...

today i wanna blog about "actually i dont know what should i blog about"...

whatever it is..i dont give a damn about that..yeah..dont forget that..i could care about where you go or what u do and can talk shit about you but i cant..my dear..really i dont give a damn..

aku sedar,.baik macam mana pon seseorang tu.pasti akan ade yang kritik..pasti akan ada yang tak suka and pasti akan ada yang menyampah..
i said what??baik macam mana pon kn..
so orang yang tak berapa nak baik macam aku ni..kene kritik kaw2..tak heran lah kan.
if people dont like me for who i am..then so what kn?they arent worth my time..my true friends will like me no matter what, no matter how i dress or how i am as a person..
so...
so what???
so what?????

Darling..Dont worry about me or what i do..what happens in my life has nothing to do with u..so keep your mouth shut up and stop talking shit..and if u have something to say..say on my face not behind my back..






I'm Sharing Just Now:)

No comments:

Post a Comment