selamat datang pacik macik sekalian ke blog saya yang ta seberape niy :)) ini kisah saya nuratiqa:))

♥ plzzz take this note ya sayang ♥

dear readers..
u are free to take anything here..
i really dont mind if u wanna share or copy my entries or my words..
and you can do it without seeking my approval..
and u can do it without crediting to me..
i really dont mind because all ideas i got..its belong to Allah not mine..

bismillah

bismillah ya allah ya tuhanku sesungguhnya aku memohon kepadamu ilmu yang beermanfaat amalan yang di terima dan rezeki yang baik ya allah ya tuhanku terang kan lah hati ku ya allah , dan terang kan lah hati orang2 yang aku sayangi , bagi lah hamba mu ini kejayaan ya allah kerana ingin menduduki SPM pada tahun ini . hanya kepada mu aku meminta dan aku berserah .AMIN :')

orang yang benar mencintai kita dengan orang yang sekadar mencintai

dear readers..

pengalaman memberikan satu pengajaran yang berharga bahawa apabila kite bersama seseorang..pastikan kita bersama dengan orang2 yg benar2 mencintai kita bukan dengan orang yang sekadar2 mencintai kita..

orang yang benar2 mencintai kita dan orang yang hanya sekadar2 sahaja mencintai kita..

bezanya...

awk..saya sakit..dah 3 hari tak bangun..

A: owh siannya kat awk syg..jaga diri baek2 tau..risau..

B: Ya Allah..awk dah g klinik blom?awk nanti saya g amik awk hantar awk pergi klinik k..nanti sy dtg bawak ubat skali..
maaflah awk..saya tak sengaja nak buat awk marah..saya salah awk..maaf sbb tak sempurna utk awk..

A: banyak kali dah maafkan awk..dlu awk dtg lambat la..awk lambat balas msg la..pastu awk sengaja tak angkat phone..2 minggu lepas saya nampak awk sembang ngn lelaki lain la..ni tambah lagi satu..(padahal hal2 tu tak berkaitan langsung ngn masalah sekarang)..
kalaulah sebelum ni..ngn Zabedoh tu tak de ah dia nak buat saya mcm ni..saya layan dia teruk dari awk tapi die okay je tak buat salah mcm awk..

B: saya maafkan awk even dah banyak kali dah awk buat..saya maafkn awk sbb sy tahu awk x sempurna..saya pon tak sempurna..okey lain kali jgn buat lagi tau..walau macam mana pon awk..awk tak sama ngn yg lain..awk special..(even nk marah..tp tak bandingkn ngn org lain n tak ungkit2 benda lama)

nenek selalu pesan..
kalau kita perempuan..kita pilihlah orang yang betul2 mencintai kita sebab one day..if anything happen..mata dan hati dia tak kan mudah beralih pada yang lain..dan dia lah orang yang sanggup menjaga kite dan menyayangi kita..pilih orang yang cinta kat kite berbanding pilih orang yang kita suka..:)


I'm Sharing Just Now:)

No comments:

Post a Comment