selamat datang pacik macik sekalian ke blog saya yang ta seberape niy :)) ini kisah saya nuratiqa:))

♥ plzzz take this note ya sayang ♥

dear readers..
u are free to take anything here..
i really dont mind if u wanna share or copy my entries or my words..
and you can do it without seeking my approval..
and u can do it without crediting to me..
i really dont mind because all ideas i got..its belong to Allah not mine..

bismillah

bismillah ya allah ya tuhanku sesungguhnya aku memohon kepadamu ilmu yang beermanfaat amalan yang di terima dan rezeki yang baik ya allah ya tuhanku terang kan lah hati ku ya allah , dan terang kan lah hati orang2 yang aku sayangi , bagi lah hamba mu ini kejayaan ya allah kerana ingin menduduki SPM pada tahun ini . hanya kepada mu aku meminta dan aku berserah .AMIN :')

konfum kau kena tinggal kalau perangai camni!!


hey im back for good no worries..

biasanya apabila kite tinggalkan seseorang kita akan di cop sebagai kejam and tak berhati perut serta tidak bertali pusat..dan normally,.apabila kite berada di pihak yang meninggalkan seseorang..pasti orang akan menyalahkan kite exspecially our ex..and for sure they will say that..we leave him because we have another etc so on and so forth..

but..kalu benar aku sayang kat seseorang..aku tak kan tinggalkan dia untuk orang yang lebih baik..lebih kaya..lebih hensem or lebih bertamadun dari dia..

but..because of this..

dia selalu bandingkan aku ngn orang lain..
" you tau tak..ex i dulu tak pernah pon mintak duit ngn i ..u ni suke2 ati je mintak duit ngn i(padahal 2 ringgit je pon.)."..
u tau tak..ex i dulu pandai je amik hati i..u ni asyik buat i marah je.."
hello nak sgt cakap ur ex depan aku..go and tido kat bawah ketiak dia lah yang sebok2 nak datang kat kita tu apakehel kn?




I'm Sharing Just Now:)

No comments:

Post a Comment