selamat datang pacik macik sekalian ke blog saya yang ta seberape niy :)) ini kisah saya nuratiqa:))

♥ plzzz take this note ya sayang ♥

dear readers..
u are free to take anything here..
i really dont mind if u wanna share or copy my entries or my words..
and you can do it without seeking my approval..
and u can do it without crediting to me..
i really dont mind because all ideas i got..its belong to Allah not mine..

bismillah

bismillah ya allah ya tuhanku sesungguhnya aku memohon kepadamu ilmu yang beermanfaat amalan yang di terima dan rezeki yang baik ya allah ya tuhanku terang kan lah hati ku ya allah , dan terang kan lah hati orang2 yang aku sayangi , bagi lah hamba mu ini kejayaan ya allah kerana ingin menduduki SPM pada tahun ini . hanya kepada mu aku meminta dan aku berserah .AMIN :')

memahami :'D


oke . korang tenguk pic yg aku post kat atas neh . SUMPAH weyh , aku mmg dah lama teringin tgk citee neh 
. memang best gila lhaa cite neh sbb aku dah baca novel dye  , okee best2 .

bab 1 : mula2 aku dah janji nak pi tenguk dgn si nazri *haa ..kau jgn nak tanya nazri tooh sape , pang kau kunk sat* punya lhaa best dah janji , mana tak best beb , dah berabad aku tak kuar dgn dia . elelelele . ingat kau sorang jep ker yg nak kuar dating dgn boiplen gelplen masing2 . aku pong nak leeee :') 

bab 2 : tadi , tepat pukul 8:35pm . die text aku . 

nazri : biy dah balik :'( *tudiaa ayad biase yg dye send kat aku
bila dye balik keje*
aku: alalalala . knp neh sayang ? :) *aku tnya sbb dia ada buad ( :'( )
                         time dye text aku*
nazri: minggu neh biy tak dapat balik kg :'( sebab ade kerja :'(

*aku dah agak dah :'D*

aku : takpew2 :) keje tooh kan penting . :) 

#pastoo dia terus tak rep text aku , haishh penad bebenau leee tooh , bia lha#

bab 3 : kempunan lhaa nampak nye :'( ouhh sedeyh . *k gedik*
takpew , tak kesah lhaa . aku kena paham dia . haaa . FULLSTOP :D tak tenguk cite tooh pon takpew , 
tak kuar pon tak pew , tak jumpa lama pon takpew . okee aku berkorban skid :) kbaiiiii 

#ILOVEYOU N 


I'm Sharing Just Now:)

No comments:

Post a Comment