selamat datang pacik macik sekalian ke blog saya yang ta seberape niy :)) ini kisah saya nuratiqa:))

♥ plzzz take this note ya sayang ♥

dear readers..
u are free to take anything here..
i really dont mind if u wanna share or copy my entries or my words..
and you can do it without seeking my approval..
and u can do it without crediting to me..
i really dont mind because all ideas i got..its belong to Allah not mine..

bismillah

bismillah ya allah ya tuhanku sesungguhnya aku memohon kepadamu ilmu yang beermanfaat amalan yang di terima dan rezeki yang baik ya allah ya tuhanku terang kan lah hati ku ya allah , dan terang kan lah hati orang2 yang aku sayangi , bagi lah hamba mu ini kejayaan ya allah kerana ingin menduduki SPM pada tahun ini . hanya kepada mu aku meminta dan aku berserah .AMIN :')

OUHH PEREMPUAN :

korang yang tersayang..korang mesti pernah keluar dating kan ngn boypren korang or bakal suami korang..tapi korang perasan x..kadang2 ade benda tentang korang yang korang xberapa nak sedar yang bleh buatkan lelaki rasa korang ni annoying giler..
so..
jom kite lihat ramai2 situasi dibawah..


tak ready with your dressing keh keh...selalu keep people waiting..

tang ni yang aku selalu buat(xpernah tak buat)..lambat lagi melambatkan..bile aku cakap..jap2..give me 5 minit..(it actually padan muke hang ..at least 30min lagi kau kene tunggu aku bersiap)..
and yang ni aku rasa part paling lelaki tak suke..as my boyfren selalu komplen.."len kali tobat kalu janji nak kuar kul 2 petang..kul 5 petang baru nak datang amik "..
entahlah..aku pon xtahu kenapa jadik masa nak bersiap xpernah cukup..xpernah nak tepati masa..selalu buat org tunggu2 kite(ala xpelah lah kan..sapa nak sapa?kau nak aku kau tunggulah) **with eveil face mata merah2 tanduk kaler kuning susu.:)
tapi bile orang lambat datang pick up..aku call xputus2 sampaikan habis bateri phone org tu pastu bile die sampai..aku tarik muke 400 kilometer perak-kuala lumpur.


betul2kan rambut and tudung pastu tarik cermin tu buat macam cermin kat jamban rumahmakcik Bedah yang dah balik kedah tu.

ni pon aku pernah buat..boleh plak aku pergi tarik cermin kete yang kat tengah2 tu pastu betulkan tudung aku..
sekali bleh lagik.
2 kali bleh lagik
kali ke 3..boypren aku bagi satu ayat je
"kalau lah cermin tu boleh bercakap..pasti dia akan cakap kau tengok aku sampai pecah pon muke kau macam tu gak..dah xbleh nak oter2"
okey sentap.
jahanam punyer boypren.

duduk elok2 jangan buat macam kau tengah ratah tulang lembu kat rumah nenek kau.

as a perempuan..kadang2 kite kene behave sebab nanti lelaki yang nak buat kite bini..tibe2 cancel balik macam tekan button backspace kat laptop..jangan cakap2 sampai tersembur air liur nanti lelaki jadik geli..
kadang2 yang ni aku selalu gak buat..tapi xde lah sesial gambar diatas..setakat duk bersila time makan kat kerusi or bersila kat kereta jelah..tapi bile fikir2..memang xberapa nak sopan sangatlah..hehe

so perempuan..ingat tu..hehe
pastikan everything under the order.. SEKIAN TERIMA KASEH :)

I'm Sharing Just Now:)

No comments:

Post a Comment