selamat datang pacik macik sekalian ke blog saya yang ta seberape niy :)) ini kisah saya nuratiqa:))

♥ plzzz take this note ya sayang ♥

dear readers..
u are free to take anything here..
i really dont mind if u wanna share or copy my entries or my words..
and you can do it without seeking my approval..
and u can do it without crediting to me..
i really dont mind because all ideas i got..its belong to Allah not mine..

bismillah

bismillah ya allah ya tuhanku sesungguhnya aku memohon kepadamu ilmu yang beermanfaat amalan yang di terima dan rezeki yang baik ya allah ya tuhanku terang kan lah hati ku ya allah , dan terang kan lah hati orang2 yang aku sayangi , bagi lah hamba mu ini kejayaan ya allah kerana ingin menduduki SPM pada tahun ini . hanya kepada mu aku meminta dan aku berserah .AMIN :')

sentap hati mak nak :'/

Aku kalau nak buat post baru, tajuk aku lantak je dulu. nanti dah siap taip baru letak je apa terlintas, macam post hari tu lah. pikir tajuk je dah setengah jam, sempat aku main game plant vs zombie dulu. pastu kalah. oh dem kuasa tiga.

ladies and gentlemen,

*perenggan baru


Kalau tengok tak yah nak gelak kuat kuat sangat la. nanti makcik sebelah cancel nak pinang buat menantu. gelak tekup muka kat bantal macam aku orait gak. lebih sopan, versetail. takpun simpan, nanti masuk jamban gelak kat mangkuk. fuu gerek gilaa. layaann




bukan susah nak eratkan silaturrahim yang baik
ikut tips prof. Sir Tap Hatemanak
ingat,

gunakan kata yang indah indah, elok elok dan tenang,

pandang mata ke atas,

dan akhir sekali

 tangan ke dada.

sindir menyindir lah dengan betul!
sentapp hati mak nakk.

yess, dapat dah tajuk!
haha ;)




p/s: terima kasih tak terhingga buat kalian yang menyokong dan mendoakan pada entri lepas. . terharu :')


I'm Sharing Just Now:)

No comments:

Post a Comment