selamat datang pacik macik sekalian ke blog saya yang ta seberape niy :)) ini kisah saya nuratiqa:))

♥ plzzz take this note ya sayang ♥

dear readers..
u are free to take anything here..
i really dont mind if u wanna share or copy my entries or my words..
and you can do it without seeking my approval..
and u can do it without crediting to me..
i really dont mind because all ideas i got..its belong to Allah not mine..

bismillah

bismillah ya allah ya tuhanku sesungguhnya aku memohon kepadamu ilmu yang beermanfaat amalan yang di terima dan rezeki yang baik ya allah ya tuhanku terang kan lah hati ku ya allah , dan terang kan lah hati orang2 yang aku sayangi , bagi lah hamba mu ini kejayaan ya allah kerana ingin menduduki SPM pada tahun ini . hanya kepada mu aku meminta dan aku berserah .AMIN :')

gado lagi . huhai .....


OMG ! gado lagi dengan gowok lah . atau name sebetul mye  (mohd hanis bin miswan)
. pergaduhan berlaku pada hary isnin , iaitu bersamaan dengan bapew hary bulan tah . lupe-2 . HAHAHA . 
punce pergaduhan berlaku bila si gowok g jual no saya at kawan-2 dyer . pehhh . menyirap kod aty dan sanubari saya niy . geram-2  . agak-2 lah kan , da lah no niy no baru , my sayang yang belikan pulak tooh . suke-2 awak jep kan gowok nk jual-2 no saya , tahu lah saya hot . HAHAHA . " abeh lah , nuratiekah da mula bangga" ta lah . kire untung lah , saya bagi awak no saya yang baru niy , tapi yang awak gedik g bagi orang laen asal ? kalo bagi sorang due tooh tapew lah lagi . maseh bole di maap kn , tapi niy .... haishhh . ta te"kira lah . saya buad salah pew at awak sampai awak jual-2 no saya niy hah ? ta phm betoi lah .

bila da a tahan sangat menahan dendam . saya pon terpaksa lah text awak pagi-2 bute . sanggup kot , mara punyer pasal  .. errrr . geram betoi lah . maap lah . time text awak tooh saya maki-2 awak yang bukan-2 , pastoo saya ade ckp yang nak putus kn persahabatan kite niy , hmmm .. 
nampak nye , tadew lah kite gado-2 dalam kelas mcm dulu kan , duduk-2 same-2 sampai awak gado-2 dgn awek awak . HAHAHAHA . saya mmg suke buad awak gado dgn anak macik kantin tooh kan , tapi skunk ... hmmm . tadew dah kan .... tady pon mase saye nk pulang kan brg-2 yg awak ade bg at saya ,saya ta tenguk awak pon , maen campak jep . HAHAHAHA . kejam nye saya kn . ahhhhhhh . bia lah . da ta kesah sume tooh lah .   ..
hahahaha
tapi ta tahu lah bila kite dpt tegur-2 balek kan . hmmm . yang due taon lepas pon kite ade gadoh besar macam niy . adew ar dlm s"tahun kite ta tegur . haishhh . mintak-2 kali niy lagi lame lah yer . HAHAHAHAHA . 



p\s : jangan tiru aksi di atas ini :))


I'm Sharing Just Now:)

No comments:

Post a Comment