selamat datang pacik macik sekalian ke blog saya yang ta seberape niy :)) ini kisah saya nuratiqa:))

♥ plzzz take this note ya sayang ♥

dear readers..
u are free to take anything here..
i really dont mind if u wanna share or copy my entries or my words..
and you can do it without seeking my approval..
and u can do it without crediting to me..
i really dont mind because all ideas i got..its belong to Allah not mine..

bismillah

bismillah ya allah ya tuhanku sesungguhnya aku memohon kepadamu ilmu yang beermanfaat amalan yang di terima dan rezeki yang baik ya allah ya tuhanku terang kan lah hati ku ya allah , dan terang kan lah hati orang2 yang aku sayangi , bagi lah hamba mu ini kejayaan ya allah kerana ingin menduduki SPM pada tahun ini . hanya kepada mu aku meminta dan aku berserah .AMIN :')

mimpi yang kelaka :)) HAHAHAHA

 menari lagu nobody


semalam,,saya bermimpi

saya jalan kat shopping complex,,lepas tu,,lalu satu bilik salin baju ,,tibe2,,pintu bilik tu terbuka,,ade tangan tarik saya masuk bilik tu ..dalam bilik tu,,ade 1 lelaki dan ade lagisatu bilik,,saya dengar perempuan menjerit jerit dalam tu,,

kemudian lelaki dalam bilik tu cakap
"lepas ni giliran kau kene rogol,,da sedia?" 

ohmy,,tersentap saya dengar,,takot woah,,gelabah nak cari pintu keluar,,tapi xde,,
nanges kuat2,,xsanggup ouh diriku diperkosa,,blogger-emoticon.blogspot.com 

lepas tu,,enta macam mane,,die bawak saya keluar daripada bilik tu,,dan bawak ke satu tempat,,
 kat tempat tu ade tali gantung diri,,lepas tu laki tu cakap"tak nak kene gantung,,,kau kene menari gune lagu nobody wondergirls "

hooi,,ape pelik sangat lelaki ni,,kate penjahat,,tapi suh aku wt bende2 pelik2 ni ape pasal,,blogger-emoticon.blogspot.com..then---------------------------------------mimpi pon terbantut ----------

hahahaha . gila lah . kelaka mimpy aku tooh . 

I'm Sharing Just Now:)

No comments:

Post a Comment