selamat datang pacik macik sekalian ke blog saya yang ta seberape niy :)) ini kisah saya nuratiqa:))

♥ plzzz take this note ya sayang ♥

dear readers..
u are free to take anything here..
i really dont mind if u wanna share or copy my entries or my words..
and you can do it without seeking my approval..
and u can do it without crediting to me..
i really dont mind because all ideas i got..its belong to Allah not mine..

bismillah

bismillah ya allah ya tuhanku sesungguhnya aku memohon kepadamu ilmu yang beermanfaat amalan yang di terima dan rezeki yang baik ya allah ya tuhanku terang kan lah hati ku ya allah , dan terang kan lah hati orang2 yang aku sayangi , bagi lah hamba mu ini kejayaan ya allah kerana ingin menduduki SPM pada tahun ini . hanya kepada mu aku meminta dan aku berserah .AMIN :')

♥ ♥ hepy besday nuratieqah satari ♥ ♥

weyh-2 . poyo gila atieqah niy . hahaha .weyh-2 . bezday awak 16mac lah . niy baru 15mac . esok kod . hahaha . bia lah . saje nk post pasal diri sendiri .nnty tepat koi12 . besday saya lah . haishh . gila lah . hmm . tapi sedeyh skid lah . ta dapat sambut dgn kaseh sayang . dyer keje lah . hmm . nak sambut dgn memebe , tapi si elyn ckp ary khamis baru sambut . hahaha . coz dyer niage sok . alarh . bedal lah weyh . yang penting smbut . hahahaha . mama dgn abah kasi duet jep tady :)) ♥ ♥ hahaha . dyer ckp tadew hadiah-2 . walah weyh . sedeyh nye lah . hahahaha .♥ ♥ esok sebagai adiah nk soh kaka ipa masak nasi ayam lah . hahaha . tady nk kua g mkn tpi , kek ta siap lah . di sebab kn tadew karen . gila lah . kalo kek siap mlm niy da mkn pizza lah saya . hahaha .♥ ♥ tapew lah . saba jep . ♥ ♥  tadew rezeki nk mkn kaw pizza . hahaha . 


eh-2 . da 16thn da atieqah niy , eyhh . saya da besa . hahaha . bole amek lesen lah :)) ♥ ♥ eh . tapi taleh amek lagi lah . papew hal kene tggu si elyn tooh . kembar lah kate kn . buad sume bende kene same-2 . hahaha ♥ ♥ bedal lah . asal kn amek lesen . hmm . tady ade bodek mama pasal moto . tapi mama ckp nnty-2 lah . kewangan ta kukuh lagi . haahaha .♥ ♥ tapew-2 . phm :)) hmm . samapi snie saje lah . esok cite psl laen pule :)) byebye . mmmuuuuuuaaaaahhhhh:)) ♥ ♥♥ ♥


p/s: sesape yang besday same dgn tieqah ♥ ♥ tieqah nk wish epy bezday ♥ ♥ hope kite epy selalu ♥ ♥
I'm Sharing Just Now:)

No comments:

Post a Comment