selamat datang pacik macik sekalian ke blog saya yang ta seberape niy :)) ini kisah saya nuratiqa:))

♥ plzzz take this note ya sayang ♥

dear readers..
u are free to take anything here..
i really dont mind if u wanna share or copy my entries or my words..
and you can do it without seeking my approval..
and u can do it without crediting to me..
i really dont mind because all ideas i got..its belong to Allah not mine..

bismillah

bismillah ya allah ya tuhanku sesungguhnya aku memohon kepadamu ilmu yang beermanfaat amalan yang di terima dan rezeki yang baik ya allah ya tuhanku terang kan lah hati ku ya allah , dan terang kan lah hati orang2 yang aku sayangi , bagi lah hamba mu ini kejayaan ya allah kerana ingin menduduki SPM pada tahun ini . hanya kepada mu aku meminta dan aku berserah .AMIN :')

♥ ♥ very penad lah ♥ ♥

woot woot . semangat gila nuratieqah edit blog mlm niy ken ken . hahaha . mmpy ape kaw dark gemuk edit blog mlm-2 mcmniy . hahaha . ta mmpy lah , aku bosan gila skunk niy , on fb tadew ape-2 yang menarik pon , nk text dgn kaseh sayang dyer sebok lah , maklum lah , umah dyer besuk adew kenduri kaka dyer kawen . so baek aku m"ngisi masa lapang aku dgn menconteng arang ker muke blog aku niy . hahaha .

ary niy aku kua dgn aen lah , adex aku . gila gempak weyh , dyer pakai tudung tady . hahaha . terkejut gila-2 lah aku tady , tapi tapew , kaw lawa lah bila bertudung :)) . 
aku dgn dyer g osptal , tenguk kaka angkt k"sayangan aku , dyer kene demam denggi kod . pouhh . gila lah weyhhh ! da lame kod dyer dok at wad , tapi aku baru tenguk aryniy , pehhh . gila lah . hahaha .yela kan . nk tguk jaoh . manedew tyme nk tenguk-2 niy .:)) . tapi dyer da semakin sehad lah tady , esok da bole kuar da pon . hmmm . alhamdulilah ..

lepas balek dari osptal g sinngah giant pulak . pehh .. si aen niy soh aku teman dyer cari beg :)) aku ikut jela , beg yang aku pilih misty lah cantek . hahaha . wane merah lagi tooh taw :)) .... pastoo singgah tenten plk . g cari baju tok udin . eeee .. mmg berjalan jela aku aryniy . hahahahaha ..pastoo baru balek umah ..... da sampai umah terus ngadap campter aku yang buruk niy . hahahaha . 

nie lah kaka angkat aku yang masuk osptal tooh . sian dyer weyh . abeh kene cucuk sane snie . hahaha
adex aen saya . dyer cantek kan tyme kua tady . pakai tudung . :)) woo woot ! caya lah .


paling penting misty lah gamba aku kan . hahahahaha . niy jep yang mampu aku snap .

k ur . penad lah nk taip-2 niy . 
mase untuk menonton tibi :)) aww aww .
byebye . loveyou .


I'm Sharing Just Now:)

No comments:

Post a Comment