selamat datang pacik macik sekalian ke blog saya yang ta seberape niy :)) ini kisah saya nuratiqa:))

♥ plzzz take this note ya sayang ♥

dear readers..
u are free to take anything here..
i really dont mind if u wanna share or copy my entries or my words..
and you can do it without seeking my approval..
and u can do it without crediting to me..
i really dont mind because all ideas i got..its belong to Allah not mine..

bismillah

bismillah ya allah ya tuhanku sesungguhnya aku memohon kepadamu ilmu yang beermanfaat amalan yang di terima dan rezeki yang baik ya allah ya tuhanku terang kan lah hati ku ya allah , dan terang kan lah hati orang2 yang aku sayangi , bagi lah hamba mu ini kejayaan ya allah kerana ingin menduduki SPM pada tahun ini . hanya kepada mu aku meminta dan aku berserah .AMIN :')

ahad yang sangat SEKSI :)

bila hari ahad terus jadi malas terus nak tarik selimut terus tanak bangun terus liat nak mandi terus semangat nak ternak lemak terus menerus. bila dah bangun, terus nak bukak laptop terus nak online terus tak berganjak dari katil. ciskek betul. bila dah online terus tukar status kat fesbuk terus ada yang LIKE pastu terus lincah komen. 

'sunday pakai skirt ke?'

calon presiden FAM ni suka tau komen comel comel kat fesbuk kiteww. 
kenapa ek bila hari ahad terus jadi malas? nak keluar jalan jalan pun malas. makan tak pernah nak malas pulak.


haipp makan mana boleh malas. biaasa diaa haipp!


dengan laptop nya dengan external  nya dengan dvd nya dengan licin nyaa 
fail gila -__-

selamat berhujung minggu!
auuw seksi nyaa hahaha 

I'm Sharing Just Now:)

No comments:

Post a Comment