selamat datang pacik macik sekalian ke blog saya yang ta seberape niy :)) ini kisah saya nuratiqa:))

♥ plzzz take this note ya sayang ♥

dear readers..
u are free to take anything here..
i really dont mind if u wanna share or copy my entries or my words..
and you can do it without seeking my approval..
and u can do it without crediting to me..
i really dont mind because all ideas i got..its belong to Allah not mine..

bismillah

bismillah ya allah ya tuhanku sesungguhnya aku memohon kepadamu ilmu yang beermanfaat amalan yang di terima dan rezeki yang baik ya allah ya tuhanku terang kan lah hati ku ya allah , dan terang kan lah hati orang2 yang aku sayangi , bagi lah hamba mu ini kejayaan ya allah kerana ingin menduduki SPM pada tahun ini . hanya kepada mu aku meminta dan aku berserah .AMIN :')

♥ ♥ anak jawe bermata sepet ♥ ♥ --aku lha tooh__

"ececece :)) asal rajen pulak kaw updet blog kaw ary neh ciktieqah oi ." . saya mmg rajen lah awak . awak jep tak tahu . HAHAHAHA . :))

tdy time jwb exam sains aku rase cam nk mati jap :) susa la ckp sama lu .. HAHAHAHA . gila lha :) . tooh lha akibat rajen sgt bace kn .:) .
aku tak abeh-2 tgk jam . bila lha nk balek neh . HAHAHA . bila bunyi loceng .. haaaaaa pa lagi , aku pun pergi lha kejalan yg benar :)) kua-2 kelas aku dah tgk si bestpred aku neh tggu . ecececececehhhh . ko rindu aku kn budak :))) . tengs lha elin kaw tggu aku ary-2 cam org gila :)) sape soh ko ta mohon satu kelas dgn aku . :))) . bila dah sampai depan pagar kaw ke jln lain aku pon ke jln lain kn :))) mklum lha umah masing-2 . HAHAHA . aku cam biase lha tggu bas tambang , yang si mat-2 rempit tooh plk tak abeh kaco-2 aku . tahu lha aku lawa . HAHAHAHA :)) "perasan ta abeh" :))
....................................................................................................................................................................
bila dah sampai tak sempat masuk rumah aku dah terjerit-2 cam org gila ----

"mama laptop mane ? "


"kaw neh dex asek ngadap laptop jep . mama letop kn karang"


"(tesengeh-2 cam org gila) alalalalala . jap jep . adex nk masuk kn gambar --"


"amek dlm kete "


yaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :)))
.....................................................................................................................................................................

*tetiba terlintas plk at otak aku nk tulis post psl mlm tdy :)) ade ape dgn name nuratiqah :))

mana mana aku pegi tak kira la tempat belajar ke apa aku mesti cari orang yang nama dia sejibik cam aku. NURATIQAH. 9 huruf je tak banyak. takda siti nur nurul pungpang semua tu non adoo. masalah nya takda wei. susah betei nak jumpa nama sama. ape ke rare sangat nama kau TIEQAH? 

dulu aku penah gak buat tacing kenang nasib diri apesal la nama aku nuratiqah apesal tak lady diana ke elizabeth ke maradonna ke femes lah jugak kan. tak payah omputeh sangat, che siti wan kombang kuncup pun femes apaa

diam kau ciktiqah.


ni memang mintak maki laju laju lah macam lah bapak kau berdarah penjajah. bapak kau darah jawa. paham tak jawa? nama bapak kau SATARI BIN MAJID . nampak tak SATARI tu jawa dia macam mana?
  
*BAHASA JAWA DAH KELUAR DAH

sadis gila.



mlm tady aku ajukan soalan pada mama,


'hey momma, who's named me?'


mama 'answer the question


'opotoh kue?? mak tau yes no tenkiu orait je..'


oh mama, kau memang disiram bayu pagi (--")

tssk



sebenarnya macam ni..


kisah dari mama aku la kan,


' dulu masa bapak kau nak daftar kan nama pada surat beranak, abang kau dah pesan banyak kali dari rumah suruh ingat nama kau. ojo kelalen kata jawa nya. apetah nama abang kau cari (sebenar nya aku lupa hahaha) sampai balai polis, bila polis tu tanya 'nak daftar nama ape ni wak?' bapak kau jawab 'entah..wak lupa dah nama ape tadi..' lepas tu dia pun lincah belek buku nama. belek punya belek dia pun bagi la nama kau NURATIQAH..amacam my doter, gempak en en en?'






baik kau pergi tanya mak bapak kau sekarang.



T___________T



*tibatibaterselit: 
aku tnye abg aku  tadi, dia kata sepatut nya nak bagi nama aku ZARIMAH. 


*****************gulp. telan air liur aku ..



oke lha . aku nk mndy . byebye 
I'm Sharing Just Now:)

No comments:

Post a Comment