selamat datang pacik macik sekalian ke blog saya yang ta seberape niy :)) ini kisah saya nuratiqa:))

♥ plzzz take this note ya sayang ♥

dear readers..
u are free to take anything here..
i really dont mind if u wanna share or copy my entries or my words..
and you can do it without seeking my approval..
and u can do it without crediting to me..
i really dont mind because all ideas i got..its belong to Allah not mine..

bismillah

bismillah ya allah ya tuhanku sesungguhnya aku memohon kepadamu ilmu yang beermanfaat amalan yang di terima dan rezeki yang baik ya allah ya tuhanku terang kan lah hati ku ya allah , dan terang kan lah hati orang2 yang aku sayangi , bagi lah hamba mu ini kejayaan ya allah kerana ingin menduduki SPM pada tahun ini . hanya kepada mu aku meminta dan aku berserah .AMIN :')

its about me & something

monday blues come again ;)

emmmm okay tiba tiba blur. kamon idea datang lah. okay bila nak cakap pasal jiwa je terus macam blur macam alamak nak start cemana ni macam erkk jangan la ada yang baca pastu terus macam nak tulis kecik kecik

okay tak payah nak curi kanta pembesar lab. aku tau mata korang semua macam spotlight. cucuk dengan garpu kang. nak?

something tu bukan barang ke menatang alah ke hapa tapi orang ye O.R.A.N.G ye la macam aku la macam kau macam dia macam mereka macam kak limah (kak limah bukan hantu okayy) meon pak kob dan lain lain. okay dah melalut ke laut isk isk 
aku malu sebenarnya nak tulis.

aku warning hangpa awai awai naa. aku tulis entri ni untuk aku sendiri so kalau tak suka terus pi kanan hak atass sekali pastu kelik je X. habis cerita. 
tu diaa bila nak kasi warning terus nak cakap utara *dah la fail*  mmg lha fail aku kn anak jawa :))
okay feel dah hilang. pasang balik lagu republik-hanya ingin kau tahu ;')
geli gilaa

emm everyone has their own love story and so do i. maybe it's just nice and maybe it's not. i'm ok with it and i'm done. DONE? what does it means? sounds like 'the end'? isn't it? yes, THE END.  
(bila nak berjiwa bagai terus nak skipping london haih laa)

and i'll talk about HIM.
he is a boy. hey of course la kan. saya bukan gay, saya okay. haha emm where should i start? okay, dia bukan kawan dia bukan kenalan ke hapa dia..em dia apa? aku pun tak tau la. dia ni misteri kot. misteri maksud aku bukan la macam ankel sikers tuu tak laa ish ish dia misteri sebab em ade la. haha jahat tak aku? , kau jangan gedik gedik nak tanya eh. tomoi laju laju nanti.

takkan ada kisah pertengahan.

yang pasti, ia nya suatu perjalanan yang panjang. pahit, manis, suka, duka semua dikongsi bersama :') honestly when i'm in love, aku takda la nak segalanya sempurna, perfect kebaboww. but we keep trying to be perfect, for me for him and for both of us. tapi langit tak selalunya cerah. and after 3 years, we broke up. 

sadis ;')

*tggl kenangan MOHD NOR AMIN BIN AZIZ  



 i'll pray the best for both of u. baik tak aku? masuk bakul kejap. tak payah la lepas kau dah putus nak dendam dengki bagai. tak baik tauu. anggap je la itu suratan takdir macam band gersang nyanyi tu. huishh band dulu dulu nama taknak macam ghairah kan, gersang lah tulang hanjing hitam lah tangan kiri lah anak panah lah fuyoh fuyooh.

apa yang sudah tu sudah la kan. life goes on. menyesal tak sudah pun tak guna. but, hmmm huhu :')
dan sekarang aku hepi dengan orang orang yang aku sayang, kawan kawan, life style sendiri dan kalian juga ;') okay la. and ya, people who know me well je tau aku ni macam mana. kalau kau tanya abang aku pasal aku, 2 jawapan je dia bagi

'bengong. sengal' 

sadis kan? sebab tu aku sayang kau lebih mohd NOR AMIN BIN AZIZ haa amek aku letak nama penuh kau baru puas hati. elak aku letak no tepon kau je tadi hahaha  

okay, dah start boring. habis kan cepat!

"for mr amin aziz <3

*sila bace puisi neh erk :))

'for those 3 years, its ONLY about u and me. thanks for everything u had done for me. its all nice. nothing to worry. saya baik baik aja. see, saya dah pandai masak sekarang HAHA i'm sorry for anything bad from me. maaf jugak kalau saya selalu bersikap brutal terhadap awak omaigodd uhu.simpan saja kenangan itu dan jika perlu sila delete dari memory otak anda. kasik free 18647836983420gb baru otak tak tingtong ye dak muahaha okay, there's so many things we shared together and i've learned a lot from u. terima kasih. awak juga tahan dengan gila saya. terima kasih. akhir sekali, cepat cepat la kawengg. terima kasih. hahaha'

even dia tak tahu dan takkan baca tapi wahai angin tolonglah sampaikan padanya. yek! aku skip banyak story sebenarnya. haipp mana boleh tau haipp 
HAHAHAHAHAHA

dah dah tak payah la close up bagai. tengok apa yang ada je dah laa haipp biaasa diaa! apa pun  ini bukan penamat cerita jiwa aku wahh macam ada story lain la pulak kann. ehh mesti la aku pun nak kaweng gak. tungguuu hahaha

this is not THE END, and this is not THE BEGINNING-linkin park

but, this is THE END of this chapter :')





I'm Sharing Just Now:)

No comments:

Post a Comment