selamat datang pacik macik sekalian ke blog saya yang ta seberape niy :)) ini kisah saya nuratiqa:))

♥ plzzz take this note ya sayang ♥

dear readers..
u are free to take anything here..
i really dont mind if u wanna share or copy my entries or my words..
and you can do it without seeking my approval..
and u can do it without crediting to me..
i really dont mind because all ideas i got..its belong to Allah not mine..

bismillah

bismillah ya allah ya tuhanku sesungguhnya aku memohon kepadamu ilmu yang beermanfaat amalan yang di terima dan rezeki yang baik ya allah ya tuhanku terang kan lah hati ku ya allah , dan terang kan lah hati orang2 yang aku sayangi , bagi lah hamba mu ini kejayaan ya allah kerana ingin menduduki SPM pada tahun ini . hanya kepada mu aku meminta dan aku berserah .AMIN :')

♥ aku anak jawe yg mereng ♥

jawab paper SAINS SUKAN betul betul menguji kelaparan. perut berkeroncong lagu arctic monkey tak hengat.  dah la sejuk terkepit kepit mak nokk.kejap kejap keluar pi toilet. aku mula la nak berprasangka yang tidak tidak 'demmm ada notes kat toilet nih' Dapat pulak meja no 1 taknak macam depaaaan pulak kan. aku rasa soalan soalan tadi semua peanut macam taik gigi.KENAPA LHA PERLU ADE CIKGU JAGE PERIKSA :)) aku tak suka kau paham tak. aku rasa terancam. ye lah takut kalau kalau dia mintak email nak add fesbuk. kan naya? tapi baguih gak nanti aku boleh suruh dia LIKE...hahahaha baik kau diam sekarang bik TIEQAH -__-


okay, time jawab exam ada je mende mende pelik aku buat. tapi aku takda la sehabat kawan cik sopia korek korek hidung pastu celet bawah meja. masih panas cendol beliau kau tau. yek.


SIJI aku suka goyangkan kaki. goyang yang ekstrem kau paham tak. kadang kadang kalau tak dapat idea nak jawab sampai gegar gegar meja. nak kasi idea datang la KONON sedar sedar je budak meja sebelah dah pandang sambil angkat kening ziana zeng. aku pun sengih je lah. nak nak masa tu ada daun sup kat celah gigi, melambai lambai macam iklan dentyne. malu tau tak.


TELU okay yang ni aku tak suka. tak best betul kalau pengawas exam datang meja lepas tu nak tengok aku jawab apa.  kalau aku rasa macam ada orang kat sebelah atau kat belakang lincah, aku terus tutup skrip jawapan dengan tangan. tak kira la sejam pun. aku cakap aku tak suka, tak suka la. lain kali aku nak tulis warning dalam kertas 'jangan hampiri calon. dikhuatiri datang sawan gila' pastu tampal hujung meja. aku tak kira isnin ni aku nak buat.


PAPAT aku selalu termenung lama lama. kalau baca soalan terbenti kat mana mana word ha kat situ je lah 5,6 minit. tu belum lagi aku tiba tiba main lukis lukis. lukis beruang 6x6. tak pun lukis muka yang 'hujan rintik rintik, air bergelombang. mak kasi duit bikpah pegi sekolah, 3+3 bikpah jawab enam. cikgu rait buku bikpah terus pulang. HAHAHAHA 


LIMO apa lagi ek..haa! aku tak suka sangat jawab paper subjek yang kena hafal. aku ni moisture sikit bab bab menghafal ni *okay jugak ganti lembap dengan word moisture an an. kalau tengah jawab aku selalu terlupa starting ayat lah, word kat tengah tengah lah, ending lah.


NENEM, PITU, WOLU, SONGO dengan SEPLOH malas taip ah. aku sipi sipi dah nak arwah ni. kalau korang nak tolong sambung suka hati lah. aku tak rajin la macam hamjah. 


:))))


I'm Sharing Just Now:)

No comments:

Post a Comment