selamat datang pacik macik sekalian ke blog saya yang ta seberape niy :)) ini kisah saya nuratiqa:))

♥ plzzz take this note ya sayang ♥

dear readers..
u are free to take anything here..
i really dont mind if u wanna share or copy my entries or my words..
and you can do it without seeking my approval..
and u can do it without crediting to me..
i really dont mind because all ideas i got..its belong to Allah not mine..

bismillah

bismillah ya allah ya tuhanku sesungguhnya aku memohon kepadamu ilmu yang beermanfaat amalan yang di terima dan rezeki yang baik ya allah ya tuhanku terang kan lah hati ku ya allah , dan terang kan lah hati orang2 yang aku sayangi , bagi lah hamba mu ini kejayaan ya allah kerana ingin menduduki SPM pada tahun ini . hanya kepada mu aku meminta dan aku berserah .AMIN :')

♥ ♥ aku tak lawa tapi comel ♥ ♥



pehhhh . tady ade org sound aku dlm kelas :)) ... aku rase cam nk telan-2 jap dye . naseb baek time exam tdy kaw bagi aku jwapan no.20 :)) aww aww . . tengs yaaa bby . :)) 


HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA__aku gelak pasal iwan jatuh dari kerusi__


tibe-2 aku dgr ade jejaka bersuara "cehh kau niy tieqah muka lawa tapi gelak kuad"


"kenapa muka lawa tak boleh gelak kuat? kenapa kenapaa?

kesian la yang tak lawa tak dapat nak gelak kuat kuat

aku tak amik port pun sebab aku tak lawa aku cute cecomel sajeeeeee keh keh

ketawa kan ubat terbaikkkk

habis kau tu tak berapa nak hengsem sebab tu la kau gelak kuat kuat kan kann?

okay la camni laa

len kali aku jumpa kau aku mintak email tau nanti aku nak menambah kau sebagai rakan kat fesbuk tauu pastu kau follow aku kat belog tauuu pastu kita chat kat ym tauuuu. skype pun bolehhh

kah kah kah

eh eh silap, tak boleh gelak camni nanti tak sopan

kay okayy aku rewind balik

kih kih kih *sambil tutup mulut sebab tadi makan nasi lemak cili terselit celah gigi*
..................................................................................................................................................................

:


 

I'm Sharing Just Now:)

No comments:

Post a Comment